Morgonhumör

Det kan inte vara nyttigt att börja varenda dag med att bli F Ö R B A N N A D ! ! ! Men jag som i vanliga fall är en ganska lugn (tror jag) och förnöjsam (tror jag) person har på sista  tiden börjat mina dagar med att bli riktigt arg. Anledningen är inte mitt dåliga morgonhumör, utan min äldste sons helt hopplösa morgonhumör och morgon(o)vanor.  
De består i att:
*helt enkelt strunta i att vakna och kliva ur sängen.
*somna om.
*inte höra väckarklockan
*inte höra telefonen
*skälla ut sin arma moder
Ännu mer arg blir man om man betänker att:
*jag har sommarlov och egentligen borde kunna sova tills jag vaknar.
*sonen är myndig (=vuxen)
*sonen inte bor i samma hus som mig, utan jag måste UT och springa en bit för att komma tills hans stuga.
*folk anser att han kan ratta grävmaskin och lastbil när han inte ens kan styra upp sin egen lekamen ur sängen.

Får trösta mig med att de är "SÖTA NÄR DE SOVER" !!  <3 / Anette


Kommentarer
Postat av: Hanna

egentligen borde du inte väcka honom, egentligen borde ingen göra det, men ett larm skulle ju inte vara helt fel, typ brandlanrm..

2008-07-25 @ 11:26:14
URL: http://puffie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0