Nu är glada julen slut slut slut..

Nu är glada julen slut slut slut...
Som alltid har den varit trevlig. Träffat släkten, ätit god mat, myst i soffhörnet , knäckt nötter och bara haft det bra. Någonting som inte är bra med julen är att det är lite svårt att hålla kurvorna i shack. Kan tänka mig att det är lite mer av mig själv nu än för några veckor sedan, men törs inte riktigt kolla upp det genom att kliva på upp vågen. Igår tänkte iaf Londonpinglan och jag ta en långpromenad i skogen med hund och kaffekorg, men vad händer? Jo, en hel karavan med grönklädda män kommer och upplyser oss om att det är älgjakt i området. Vi fikade två meter från bilen och vände sedan hem igen.
Idag blir det middag hos B och M, så jag får väl göra på det tradionella sättet och ta tag i mitt liv efter nyår.

På återhörande // Snöskatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0