Söndag

Idag är huset herre mer än olovligt vresig. Alla i närheten har fått sig varisn rejäl skopa med ovett. Befogat eller ej, det är frågan. Själv känner jag mig oskyldig till det mesta.
I går var det iallafall middag hos B och M. Ett par andra mycket trevliga människor var också där, så middagen var på det stora hela väldigt lyckad. Vi åt gott, spelade spel och prata skit hela dagen lång.
Och så är det dags att skryta lite över min studiediciplin. Jag har suttit hela dagen och pluggat och jag har hunnit med att skicka in och redovisat mina observationer från VFU:n. Hoppas, hoppas, nu bara att mitt flow vill hålla i sig så att jag fortsätter på det inslagna spåret även i morgon och i övermorgon och dagen efter det och alla dagar ända in till terminens slut. DET vore ju helt klart ett under i så fall.
Fru A och jag tänkte börja med våra hundpromenader som vi försummat sååååå länge. Men idag var det ju lite kallt, så.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0