Snörvel

Fortfarande sjuk :(. Trodde jag var på g igen eftersom jag faktiskt orkade gå på gårdagens sjömöte, men det berodde nog mest på vilja, treo, bafucin och en hel dags sängläge.

Idag ska jag iaf inte bara ligga och tycka synd om mig, utan jag ska: 
a) läsa allt om papperstillverkning och sålla ut vad jag ska lära ungarna.
b) börja med "högen" som ska läsas till tentan.
c) ev sy färdigt julgardinerna till det "nya" vardagsrummet.
d) åka till fru A med en blomma (det finns folk det är mycket mer synd om än om mig).

Snoken är hemma idag så man kanske kan begära en viss uppassning (jag är ju iaf lite sjuk).
Skypade med Londonpinglan igår. Snart har kvinnan svensk jord under fötterna igen. Kul för åtminstone mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0