Kul kul

Igår kväll var jag på grötfest. Det var riktigt trevligt trots det faktum att jag förlorade 70 kronor på lotter och att varken ris eller gröt (och än mindre risgrynsgröt) hör till mina favoriter. Det var fru A som lurade med mig dit för att hennes dotter skulle underhålla med sin skönsång. Häpnadsväckande var att även min femtonåriga avkomma gästade sällskapet, åt gröt, sjöng psalmer med gubbarna och påstods sig vid hemfärden ha haft det riktigt roligt. Kul tycker jag.
Riktigt roligt är också att hela två personer, oberoende av varandra, igår avslöjade att de läser min blogg. Vore kul om någon läsare skrev en liten kommentar någongång ibland....



Eftersom man inte får lägga ut folk på bild på internet hur som helst så är de lite maskerade.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna kommenterar artigt! du, jag har internet :D

2008-12-02 @ 23:41:43
URL: http://puffie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0