Jul igen

Det är ju så roligt att fira jul så idag firade vi lite till. Den här gången hos Dottern i hennes hus tillsammans med hennes Prins och Prinskorvarna. Den söta tomten var Klaris. Jag hade världens minsta julklappssäck med mig eftersom jag förärade de små telningarna med varsin present från en guldaffär. Nu var de ju förståss inte guld i paketen, men väl varsina små silverörhängen. Till nästa år ska jag försöka komma ihåg hur praktiskt det var att handla julklappar i den
affären. Där finns ju något som passar de flesta och hur många julklappar man än köper så ryms de i jackfickan.    
   


Prinsens dotter hade broderad en väldigt fin duk/bonad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0