Hästodjur

Söndag...mmm...sovmorgon..
Trodde jag, ja. Men nej!
Snoken ringde typ..tidigt.

Snoken: HALLÅÅ..du uppe?
Jag: *jäspar* ..nää.
Snoken: NN har försökt fått tag på mig, djuren är kanske ute...
Jag: Ring honom då...eller kolla hagen...*jäsp*
Snoken: Det är spår på vägen..det är hästarna som har stuckit..Du får komma ut.. (får jag...TACK)

- - - - *somnar om*- - - - *mobilen ringer igen*

Snoken: Hästarna är hos NN. Jag har ringt Puffie och Prinsen. Du får komma ut.(Vad snälla alla är, jag FÅR komma ut)
Samtidigt hör jag Dotterns (Puffie) röst från hallen: Kommer du? Hästarna är ute!!

Vi åker till NN, som tacksamt nog stängt in vilddjuren i en hage. Tog varsin häst och knallade hem. Dotra red hem en häst iklädd hockeyhjälm och foppatofflor. Hon var sååå söt...



Dotra och Prinsen med varsin kuse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0