Promenadrunda och loppisrunda

Om jag påstod att jag inte slöat till under sommaren så vore det ren lögn. Jag har inte gjort mycket över huvud taget, och något som man kan kalla aktivt motionerande har varit i det närmaste obefintligt.
Men i går minsann, så tog fruA och jag våra hundar i koppel och knallade vår standardrunda. Standardrundan kändes rätt lång. Inte bra!  Vi blev svettiga också, fast det var inte ens varmt. Inte bra det heller!

Det är bara en sak som gäller nu, och det är DISCIPLIN!

Fick äran att följa med på en loppisrunda i grannskapet i i går. Tyvärr kan jag inte lägga ut fina bilder på mina fynd. Det enda fynd jag gjorde var nämligen själva fikat på ett "loppiscafe". Inte visste jag att loppisfika var en sådan höjdare. Brieost, salami och rödlöksmacka..jag säger bara det...MMMMMUMMS! Och allt för ett typiskt loppispris. Det var nog inte sista gången jag besökte det stället.

Nu ska jag ut i solen...den har nämligen kommit tillbaka.  // Skatan


Kommentarer
Postat av: Hanna

meen du, jag har redan läst

2008-08-10 @ 19:07:32
URL: http://puffie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0