Senaste Nytt!!! Skatan i vild kärleksorgie!!!

Det bor en man i huset. Även kallad herrS. Han är i viss onåd hos mig för närvarande. 
Anledningen är att han RÅKADE av MISSTAG gå in i mitt rum och RÅKADE av MISSTAG också öppna lådan till mitt sängbord, och.... OJ, hitta en lapp som jag lagt undan när jag snabbstädade häromdagen. På lappen stod ett telefonnummer. Och ett namn..ve och fasa...på en MAN!.

Slutsatsen som drogs var att jag naturligtvis hade ett nytt kärleksförhållande. För något annat kunde ju inte vara tänkbart.

Snopet för snoken var det dock när det visade sig att lappen var skrivet av Prinsen. Numret var till ordförande i hans jaktlag..... och näää...det var ingen historia som kommer att hålla i gång snacket på bygden. Sorry.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0