Karneval och kräftor

Det blev en riktigt trevlig fredagkväll i går. Visserligen började den lite tveksamt med att Prinsen (ok, det är "dotras" prins egentligen, men något ska han ju kallas) och Biffen (en kompis till sonen d.y) åkte till bolaget för att köpa öl till kräftätande som skulle ske senare på kvällen. Bolaget i grannsamhället hör till det lilla intima sorten där man handlar över disk och där jag antar att kassörskorna hör vad som sägs bland kunderna i lokalen. Och inte vet jag vad det pratades om, men nekade att handla blev de. Snopet! 
 
Tjejerna (ok, damerna..öhh...tanterna..nej, kvinnsen..äsch..väninnorna..JA).
Väninnorna och jag var på karneval. Det kan tolkas som om vi dansade runt i glittriga bikinisar i högklackat och med plymer på huvudet i ett galet karnevalståg, men det var snarare så att vi tittade runt lite i loppisståndet och fikade på Cafe Lustgården. Och det var väldigt trevligt. Vi är riktigt BRA på att fika och prata.


haha..någon har varit lite busig dårååå...

Väl hemma vankades det kräftor (och vin).Roligt, roligt! Tror det snarkar folk lite varstans i husets sängar och soffor nu. Ska pallra mig ur sänghalmen och se efter hur många vi blir runt frukostbordet.

På återseende // Karnevalsskatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0